Concorde Navigation System Forum
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
2017. november 19. - 13:35:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
SMF - Frissen telepítve!
1677 Hozzászólás 138 Témában írta 793 Felhasználó
Legújabb tag: vazze
* Főoldal Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció
+  Concorde Navigation System Forum
|-+  CNS PNA
| |-+  CNS Centrality+
| | |-+  segítség
« előző következő »
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] Nyomtatás
Szerző Téma: segítség  (Megtekintve 30232 alkalommal)
DVZs
Újonc
*
Hozzászólások: 15


Profil megtekintése
« Válasz #60 Dátum: 2009. június 02. - 04:43:44 »

Nagy a csend, kicsit megpiszkálom az állóvizet...

1. Frissítettem 2009 Q1-re (okosan megvártam Vigyorog ), "röpke" 12 órámba került csak, ami során összesen 2x töltötte le a Toolbox az 1.3GB-ot, majd a készülékre is 2-3 alkalommal kellett próbálkozni mire felment. Nem tudom, hogy kábel-/port-/készülék-/térképhiba lenne, mindig más errort írt ki (Transfer error, Unkown error, stb). Mindegy, lényeg, hogy megvan, fentieket csak azért írtam hogy jelezzem hogy NNG tesztcsapata felületesnek tűnik...

2. Ez csak kiegészítés a navigációs hibánkhoz: ugye ott tartunk, hogy a célpont előtti utolsó manőver után nem a célpontot érjük el, hanem a készülék elkezd újratervezni. Nos, ha köztes célpontot érünk el, rosszabb a helyzet: ott az utolsó manőver után nemes egyszerűséggel lefagy. És ezen csak a reset segít, ami után persze manuálisan kell törölni a köztes célpontot.

Én tudom, hogy nem a CNS hibája ez és tudom, hogy ti mindent megtesztek (ahogy eddig is) azért, hogy minket kiszolgáljatok és mi elégedettek legyünk. De lehet meg kéne csapkodni 1-2 asztalt, ahogy anno a Toolbox-support is létrejött (hónapokig semmi, aztán 2 telefon). Ez a hiba elég zavaró már 1 célpont esetén is, de úgy legalább nem fagy le - több célponttal viszont már durva funkcióvesztésről beszélünk.

Köszi.
Naplózva
cnspna
Törzstag
****
Hozzászólások: 343



Profil megtekintése
« Válasz #61 Dátum: 2009. június 03. - 19:16:17 »

Nagy a csend, kicsit megpiszkálom az állóvizet...

Mi több javaslatot is előkészítettünk, és várunk az NNG-re, hogy bólintson.
Naplózva

cns
Ocsy
Újonc
*
Hozzászólások: 35


Profil megtekintése
« Válasz #62 Dátum: 2010. március 18. - 11:15:35 »

Mi több javaslatot is előkészítettünk, és várunk az NNG-re, hogy bólintson.

És? Bólintott?  Vigyorog

Csak azért kérdezem, mert anno a Naviextras-os buggyűjteményt én nem töltöttem le, inkább vettem egy Sygic 7.71-et, ami remekül működik azóta is, és legalább nem prérinek mutatja az M0 keleti szektort és nem szabad vízfelületnek a Megyeri hidat... Csak az a baj, hogy mintha ahhoz se nagyon akarnának frissítést kiadni, így lehet, hogy visszatérek az iGO-hoz, amennyiben működik a Toolbox-os frissítés.
Naplózva
DVZs
Újonc
*
Hozzászólások: 15


Profil megtekintése
« Válasz #63 Dátum: 2010. március 18. - 11:29:56 »

...amennyiben működik a Toolbox-os frissítés....

Működik. Minden készülék/SW-verzióval. Kis közbenjárás kellett meg ismerős, és NNG oldalról megoldódott. Azóta 2009Q3 verzió került a készülékre és pár térkép/navigációs hibát leszámítva nincs gond vele - ezeket meg jelentem úgyis és remélem majd javítják.
Naplózva
Ocsy
Újonc
*
Hozzászólások: 35


Profil megtekintése
« Válasz #64 Dátum: 2010. március 18. - 12:04:11 »

Kis közbenjárás kellett meg ismerős

 Vigyorog Tiszta urambátyám-korszak feeling.   Kacsint Köszönet érte, akárhogy is, és a gyors válaszért szintén. Küldtem egy mail-t a Sygic Support-nak is, de ott sincs ismerősöm, úgyhogy lehet, hogy az is hamvába halt dolog lesz...  He Még szerencse, hogy amikor megvettem, a forgalmazó megesküdött az anyja életére, hogy frissíteni fogják. Back to iGO... aztán tesztelem a Toolboxot.
Köszi még1x.
Naplózva
Ocsy
Újonc
*
Hozzászólások: 35


Profil megtekintése
« Válasz #65 Dátum: 2010. március 18. - 15:58:16 »

Ha valakit esetleg érdekel: futottam egy kört a Sygic-nél - az mindenesetre pozitív, hogy mind a központ, mind a magyar disztribútor azonnal válaszolt (ez a NNG-ról nem mondható el; ők sem a hibajelzésemre, sem a fórumjukon feltett kérdéseimre nem reagáltak). A frissítést pár héten belülre ígérték, de nem térképadatbázis, hanem komplett szoftver formájában. A jelenlegi Drive nevű program korábbi 7.6-os verziójáról az általam is használt 7.71-re történő frissítése 12e Ft-ot kóstál, az újra való frissítés várhatóan ugyanennyi lesz - ami lényegesen olcsóbb, mint a NNG-féle teljes EU térkép. Én még kivárom a megjelenést, aztán meglátjuk...
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 19. - 08:24:25 írta Ocsy » Naplózva
cnsadmin
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Hozzászólások: 285


Profil megtekintése
« Válasz #66 Dátum: 2010. március 19. - 12:45:57 »

hello, mit jelent ez a hiba jelentés: Warning The application failed to start last time. Do you want to reset to factory defaults and lose all your POIs, tracks and setttings? A gépem Aero centrality +
koszonom

Ez nem készülék hanem szoftverhiba!

A navigációs program helytelenül volt indítva az eggyel megelőző állapotban.
Ebben az esetben rá kell nyomni a yes-re és a készülék remélhetőleg újraindul immáron rendesen betöltve a szoftvert.
Naplózva
Ocsy
Újonc
*
Hozzászólások: 35


Profil megtekintése
« Válasz #67 Dátum: 2010. április 07. - 11:02:39 »

PC-összekötéssel kapcsolatos kérdés: a WinXP csatlakozáskor mindig kiírja, hogy az eszköz gyorsabb működésre is képes lenne, ha USB 2.0 portra kötném. A gond az, hogy azon van... A gépemen mindegyik USB port támogatja a 2.0-t, a legtöbb eszköz megy is rajta, a Centrality+ nem. Több kábellel is próbáltam. Valami ötlet? Egyébként kártyaolvasóként remekül működik, csak marha lassú.  Zavart
Naplózva
DVZs
Újonc
*
Hozzászólások: 15


Profil megtekintése
« Válasz #68 Dátum: 2010. április 07. - 11:09:58 »

Párszáz Ft-os kártyaolvasóba dugd át a kártyát, nekem megette a Toolbox úgy is. Mosolyog
Naplózva
Ocsy
Újonc
*
Hozzászólások: 35


Profil megtekintése
« Válasz #69 Dátum: 2010. április 07. - 11:23:17 »

Párszáz Ft-os kártyaolvasóba dugd át a kártyát, nekem megette a Toolbox úgy is. Mosolyog

Köszi, én is erre gondoltam. Veszek is ma egyet, mert van ugyan a nyomtatómba integrált olvasóm, de mostanában fura dolgokat csinál, pl. olvasási/írási hibákat generál, néha nem is látja a kártyát, sőt, olyan is volt, hogy simán eltüntetett róla minden adatot, szerencsére volt biztonsági másolat róla. 
Naplózva
petrow
Újonc
*
Hozzászólások: 2


Profil megtekintése
« Válasz #70 Dátum: 2012. január 26. - 09:48:34 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni? Gyermekem szórakozott a CNS Aero Centrality+ készülékemmel és sikerült úgy elkalibrálnia a képernyőt, hogy a szoftverben nem férek hozzá az újrakalibrálás gombhoz, mert kilóg a képernyőről. Sajnos ez esetben a reset gomb nem segít és az sem ha leveszem az aksiról.

Ha nincs megoldás, esetleg tudtok olyan helyet, ahonnan friss romot tudok letölteni hozzá, hogy újra húzzam a rendszert?

Előre is köszi a válaszokat.

Petrow
Naplózva
cnsadmin
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Hozzászólások: 285


Profil megtekintése
« Válasz #71 Dátum: 2012. január 30. - 10:00:09 »

Tudnátok nekem segíteni? Gyermekem szórakozott a CNS Aero Centrality+ készülékemmel és sikerült úgy elkalibrálnia a képernyőt, hogy a szoftverben nem férek hozzá az újrakalibrálás gombhoz, mert kilóg a képernyőről. Sajnos ez esetben a reset gomb nem segít és az sem ha leveszem az aksiról.
Ha nincs megoldás, esetleg tudtok olyan helyet, ahonnan friss romot tudok letölteni hozzá, hogy újra húzzam a rendszert?

Ezt egy romfrissítéssel nem lehet javítani.
Ezt csak a szervizben lehet az LCD meghajtóelektronikát ujra beállítani.
Naplózva
petrow
Újonc
*
Hozzászólások: 2


Profil megtekintése
« Válasz #72 Dátum: 2012. január 30. - 10:15:06 »

Tudnátok nekem segíteni? Gyermekem szórakozott a CNS Aero Centrality+ készülékemmel és sikerült úgy elkalibrálnia a képernyőt, hogy a szoftverben nem férek hozzá az újrakalibrálás gombhoz, mert kilóg a képernyőről. Sajnos ez esetben a reset gomb nem segít és az sem ha leveszem az aksiról.
Ha nincs megoldás, esetleg tudtok olyan helyet, ahonnan friss romot tudok letölteni hozzá, hogy újra húzzam a rendszert?

Ezt egy romfrissítéssel nem lehet javítani.
Ezt csak a szervizben lehet az LCD meghajtóelektronikát ujra beállítani.

Köszönöm a választ, ez nem túl jó hír.

Székesfehérvár környékén tudtok valahol szervízt mondani, ahol ezt meg tudják nekem csinálni?

Előre is köszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!