Concorde Navigation System Forum
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
2017. november 19. - 13:33:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
SMF - Frissen telepítve!
1677 Hozzászólás 138 Témában írta 793 Felhasználó
Legújabb tag: vazze
* Főoldal Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció
+  Concorde Navigation System Forum
|-+  CNS PNA
| |-+  CNS Aero Centrality
| | |-+  Akku probléma 1 év után?
« előző következő »
Oldalak: [1] Nyomtatás
Szerző Téma: Akku probléma 1 év után?  (Megtekintve 3542 alkalommal)
kicsibob
Újonc
*
Hozzászólások: 3


Profil megtekintése
« Dátum: 2010. július 27. - 09:39:36 »

Sziasztok!

Van egy CNS Aero Centrality-m, melyet 2009.01.31-én vásároltam. Sajnos, már a vásárlás után 2 héttel memóriakártya cserére szorult, melyet a szervizben készségesen felderítettek és kicseréltek azonnal, sőt új készüléket is kaptam. (2009.02.03.: Köszönet H. Zolinak  Mosolyog, aki egy pár órát erre szánt )

De most újabb problémák jelentkeztek...
Egy bekapcsoláskor gyors hibaüzenet (nem lehetett elolvasni) és kikapcsolt, azóta se kép se hang. Én akkuproblémára gyanakszom, de a hálózati töltőt rádugva pirosan, majd feltöltött állapotban(?) zölden világít. Bekapcsolni nem lehet... Számítógép sem látja, mint eszköz...Reset gombra semmi.

Sajnos a 15 hónap is lejárt, ami a Raktárkiadási bizonylat nevezetű papíron olvastam, mint garancia. Erre szokták azt mondani, hogy a készülékek mindig a garancia utáni napokban, hónapokban mennek gallyra.

Azért elég nonszensznek tartom, hogy egy ilyen eszköz akkuja kicsit több mint 1 évet bírjon. Hogy indultam volna el így ezzel külföldre? Az ember azért vesz drágább készüléket, hogy megbízhatóan szolgálja őt akár belföldön, akár külföldön is. Nem értem. Eddig ezekről a készülékekről mindenki ódákat zengett ilyen meg olyan jó, én most nem tudom ezeket a véleményeket osztani, vagy csak a véletlen műve, hogy nálam jönnek elő ezek a problémák? 

Ui.: Azért holnap (szerdán) találkozunk a szervizben, remélem tudtok majd vmi biztatót mondani... Viszem a készüléket, a papírjait, a hálózati töltőjét még vmi?

Üdv.: kicsibob
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 29. - 07:32:26 írta cnsadmin » Naplózva
Oldalak: [1] Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!